Contractele de pe anul trecut au mărit afacerile Star Storage cu 51% în primul semestru

Autor: Magraon Andreea 02.08.2010

Star Storage, furnizor local de servicii IT specializat în stocarea, arhivarea şi managementul datelor, a obţinut afaceri în creştere cu 51% în primul semestru al anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, datorită contractelor semnate în anul 2009 şi facturate în primele şase luni.

"În al doilea semestru însă la totalul veniturilor vor contribui şi contractele semnate în primul semestru din 2010", a declarat pentru ZF Cătălin Păunescu, directorul general. El susţine că 80% din contractele companiei sunt semnate cu mediul privat.

Star Storage are ca obiectiv pentru acest an creşterea cifrei de afaceri cu peste 30%, la 18 milioane de euro, ca urmare a investiţiilor realizate în 2009 într-un centru de date şi într-unul de împlicuire documente.

"Companiile din România încep să descopere că serviciile externalizate sunt o soluţie salvatoare în lipsa bugetelor necesare pentru noi investiţii, că externalizarea aduce valoare adăugată prin atingerea obiectivelor cu costuri controlabile", a spus Păunescu.

Anul trecut, compania a investit peste patru milioane de euro într-un centru de date şi într-unul de printare şi împlicuire documente, acestea contribuind semnificativ la creşterea afacerilor Star Storage pe toate cele cinci linii de afaceri, respectiv soluţii de infrastructură, soluţii de afaceri, servicii externalizate de data center, servicii externalizate de printare şi împlicuire documente, servicii externalizate de arhivare electronică şi procesare de documente.

În primele şase luni din acest an, compania a investit aproximativ 500.000 de euro în dezvoltarea infrastructurii din centrul de date şi într-o nouă linie de afaceri, care va fi lansată la sfârşitul celui de-al treilea trimestru.

În prezent, compania are 226 de angajaţi şi continuă procesul de recrutare.

"Continuăm să angajăm în special personal cu nivel înalt de calificare. Arhitecţi de soluţii, consultanţi soluţii de afaceri, pentru document management, business process management, consultanţi tehnologie, dezvoltatori seniori de software şi personal de vânzări", a declarat Cătălin Păunescu.