Sol Melia Bulgaria a avut cu 11% mai mulţi turişti români de weekend în vara aceasta

Autor: Andreea Neferu 03.08.2010

Reprezentanţii lanţului hotelier Sol Melia din Bulgaria spun căanul acesta numărul turiştilor români care au preferat să-şi petreacă sfârşitul de săptămână în hotelurile bulgăreşti aflate în portofoliul companiei a crescut cu 11%. "Numărul turiştilor români care îşi petrec weekendul pe litoralul bulgăresc a crescut continuu în ultimii doi ani", a spus Maria Shishkova, director de vânzări şi marketing al Sol Melia Bulgaria. Motivele pentru care românii aleg ca destinaţie de weekend litoralul bulgăresc sunt distanţa rezonabilă şi preţurile."Pentru turiştii care locuiesc în sudul României, inclusiv Bucureşti, distanţa este comparabilă cu cea pe care trebuie să o parcurgă până la litoralul românesc, iar drumul până la Varna nu este deloc aglomerat. În plus, foarte des, preţurile practicate de hoteluri pentru weekenduri nu sunt mai mari decât cele aferente vacanţelor de şapte zile sau mai mult", a mai spus Maria Shishkova. Sol Melia Bulgaria aprecia în luna mai că în acest an cele cinci hoteluri la Marea Neagră din portofoliul său vor atrage peste 60.000 de turişti. Lanţul hotelier Sol Melia, al treilea ca mărime din Europa, cu 300 de hoteluri în 30 de ţări, este interesat de extindere pe piaţa românească, având în evaluare două proiecte, declara la finalul lunii mai Jose Manuel Navarro, managing director pentru Sol Melia Bulgaria.