New Kopel vrea 15 mil. € din vânzarea de maşini Opel

Autor: Bogdan Alecu 07.09.2010

Grupul israelian New Kopel, care a achiziţionat dealerul IPSO Dacia-Renault din Otopeni în prima jumătate a acestui an, a transformat unitatea într-un centru Opel. Noul dealer Union Motors Car Sales este cel de-al doilea concesionar din cadrul New Kopel, după Union Motors, care comercializează marca Suzuki.

"Ţinta de vânzări pentru primul an de activitate va fi de 1.000 de maşini. Am ales Opel deoarece noi fiind în primul rând o companie de leasing operaţional ne-am dezvoltat un par­teneriat cu această marcă", a spus Dudy Perry, directorul ge­neral al companiei New Kopel, parte a grupului Shlomo.

Luând în calcul un preţ mediu de 15.000 de euro pe ma­şină vândută, ar însemna că ţinta noului dealer Opel este de 15 mil. euro.

Centrul din Otopeni va rămâne în continuare service pentru Dacia şi Renault, chiar şi după transformarea în centru Opel. Astfel, compania New Kopel urmează aceeaşi strategie ca şi ATS. Compania controlată de Călin Popescu Tăriceanu a transformat centrul din Băneasa din dealer Citroen în dea­ler Ford, dar serviceul va putea repara atât modele Ford, cât şi Citroen. Astfel, centrul din Otopeni devine al doilea dealer din Bucureşti care îşi schimbă marca. "Investiţia totală de 6 milioane de euro din Otopeni re­pre­zintă preţul de achiziţie al fostului centru IPSO plus costurile legate de transformare şi modernizare", a subliniat Perry.
În cadrul noului centru Opel sunt în prezent 100 de angajaţi, majoritatea reprezentând foşti angajaţi ai IPSO. În prezent în Bucureşti sunt nouă centre Opel, cel mai mare aparţinând companiei Rădăcini Motors, parte a grupului Rădăcini.
La nivel naţional reţeaua Opel include 42 de centre 40% din vânzări realizându-se în Bucureşti, potrivit declaraţiilor lui Constantin Avromescu, Opel Country Director pentru România.