New Kopel vrea 15 mil. € din vânzarea de maşini Opel
Grupul israelian New Kopel, care a achiziţionat dealerul IPSO
Dacia-Renault din Otopeni în prima jumătate a acestui an, a
transformat unitatea într-un centru Opel. Noul dealer Union Motors
Car Sales este cel de-al doilea concesionar din cadrul New Kopel,
după Union Motors, care comercializează marca Suzuki.
"Ţinta de vânzări pentru primul an de activitate va fi de 1.000 de
maşini. Am ales Opel deoarece noi fiind în primul rând o companie
de leasing operaţional ne-am dezvoltat un parteneriat cu această
marcă", a spus Dudy Perry, directorul general al companiei New
Kopel, parte a grupului Shlomo.
Luând în calcul un preţ mediu de 15.000 de euro pe maşină vândută,
ar însemna că ţinta noului dealer Opel este de 15 mil. euro.
Centrul din Otopeni va rămâne în continuare service pentru Dacia şi
Renault, chiar şi după transformarea în centru Opel. Astfel,
compania New Kopel urmează aceeaşi strategie ca şi ATS. Compania
controlată de Călin Popescu Tăriceanu a transformat centrul din
Băneasa din dealer Citroen în dealer Ford, dar serviceul va putea
repara atât modele Ford, cât şi Citroen. Astfel, centrul din
Otopeni devine al doilea dealer din Bucureşti care îşi schimbă
marca. "Investiţia totală de 6 milioane de euro din Otopeni
reprezintă preţul de achiziţie al fostului centru IPSO plus
costurile legate de transformare şi modernizare", a subliniat
Perry.
În cadrul noului centru Opel sunt în prezent 100 de angajaţi,
majoritatea reprezentând foşti angajaţi ai IPSO. În prezent în
Bucureşti sunt nouă centre Opel, cel mai mare aparţinând companiei
Rădăcini Motors, parte a grupului Rădăcini.
La nivel naţional reţeaua Opel include 42 de centre 40% din vânzări
realizându-se în Bucureşti, potrivit declaraţiilor lui Constantin
Avromescu, Opel Country Director pentru România.