Radu Pilat numit la conducerea creativă a agenţiei Momentum

Autor: Adriana Rosoga 13.09.2010

Momentum, agenţia de BTL (below the line - publicitate neconvenţională. n.red.) din cadrul McCann World Group, l-a numit pe Radu Pilat la conducerea creativă a agenţiei, el ocupând de la începutul lunii septembrie funcţia de chief creative officer.

Radu Pilat s-a alăturat grupului McCann Erickson din anul 2002 şi a ocupat funcţia de senior copywriter. Printre cele mai importante conturi ale agenţiei pentru care a lucrat se numără: Coca-Cola, Nestle, Interbrew sau Heineken.

"Decizia numirii lui Radu Pilat pe această poziţie este parte din noua abordare pe care Momentum o propune şi este un efect al faptului că publicitatea a intrat într-o perioadă în care grupurile ţintă sunt tot mai nişate şi cu nevoi din ce în ce mai specifice. Devine relevantă interacţiunea directă şi apropiată a consumatorului cu produsul şi povestea lui", spune Silviu Şefer, general manager Momentum.

Radu Pilat a fost recompensat cu premii importante la festivaluri de publicitate româneşti şi străine - Ad'Or sau Golden Drum, la acesta din urmă obţinând un Grand Prix la secţiunea print şi aur la secţiunea campanii TV.