Romtelecom a primit licenţă audiovizuală pentru încă trei posturi de televiziune

Autor: Mediafax 14.09.2010

Romtelecom, numărul trei pe piaţa locală de servicii TV, a primit de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) încă trei licenţe audiovizuale pentru posturile TV Dolce Movie, Dolce Movie 2, şi Dolce Sport 2, pe lângă Dolce Sport, lansat în urmă cu o lună. Dolce Movie şi Dolce Movie 2 vor emite 24 din 24 de ore, pe ambele platforme Romtelecom Dolce: DTH şi IPTV. Cele două posturi vor face parte dintr-un pachet suplimentar de programe pentru care abonaţii Romtelecom Dolce vor plăti o taxă în plus. Cele două posturi vor fi lansate într-un timp cât mai scurt, aproximativ o lună de zile, potrivit Laviniei Duduilă, Brand Product Specialist la Romtelecom. Reprezentanta societăţii a explicat că Dolce Movie se va adresa unui public tânăr, cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, iar Dolce Movie 2 se va concentra pe sfera familială. Sergiu Panaite, şef al departamentului de ştiri la Dolce Sport, a precizat în şedinţa CNA că, pentru început, noul post - Dolce Sport 2 - va emite numai marţea şi miercurea, când va transmite meciurile din UEFA Champions League, urmând să se dezvolte şi să preia transmisiuni de la Dolce Sport, pentru ca acesta să nu fie prea încărcat. Serviciul de televiziune Dolce a depăşit în prezent 900.000 de clienţi, atraşi în aproximativ trei ani de la lansare. Cel mai mare furnizor de servicii TV din România este RCS&RDS, care are de asemenea posturi TV proprii de sport.