Şeful Auchan: românii au început să vină la cumpărături cu o singură bancnotă de 50 de lei

Autor: Cristi Moga 16.09.2010

Patrick Espasa, directorul general al reţelei de hipermarketuri Auchan România, spune că a observat o scădere a coşului de consum cu 5% în rândul clienţilor companiei, o bună parte dintre aceştia venind la magazin cu o singură bancnotă de 50 de lei cu care încearcă să cumpere cât mai multe produse.

"De la 1 iulie a crescut numărul de clienţi, dar coşul mediu a scăzut cu 5%, astfel că oamenii au început să vină la magazin cu o singură bancnotă de 50 de lei şi cumpără în jur de 20 de produse. În cadrul magazinelor noastre preţul mediu al produselor este de circa 4 lei, mai puţin de un euro", a declarat Espasa în cadrul unei conferinţe de presă în care a fost anunţat parteneriatul cu Iulius Group pentru deschiderea unui hipermarket Auchan în cadrul proiectului Palas din Iaşi.

Auchan operează în prezent o reţea de şapte hipermarketuri şi îşi propune ca în următorii doi ani să ajunge la 12 unităţi.