Petrescu, City Grill: Banii vin din berării şi shaormerii

Autor: Cristina Stoian 20.09.2010

Dragoş Petrescu (foto), proprietarul grupului City Grill, îşi va concentra afacerile, care au ajuns la 12,4 milioane de euro anul trecut, pe segmentele unde oamenii continuă să aloce o parte din bugetul lor de cheltuieli, resprectiv berăriile, shaormeriile, brutăriile şi restaurantele slow-food, care practică preţuri medii spre mici. "Ne-am poziţionat bine pe piaţă. Am creat un concept bine definit - berării, shaorma, brutării - pe segmente unde oamenii au rămas predispuşi să cheltuiască", spune Petrescu.

Dacă până anul acesta omul de afaceri a creat un brand pentru fiecare concept nou creat, de anul viiror se gândeşte să comprime portofoliul şi să rămână cu 4-5 branduri din cele 8 dezvoltate în prezent. Astfel, toate berăriile, cu excepţia Caru' cu Bere, se vor numi Hanu' Berarilor, toate restaurantele vor fi operate sub umbrela City Grill, iar cafenelele, dacă grupul nu va găsi un partener puternic, vor fi integrate în cadrul brutăriilor. "Pe piaţa restaurantelor şi a cafenelelor nu vom mai asista la o scădere bruscă, aşa cum s-a întâmplat în 2009, dar va fi o scădere la scădere de circa 20% şi va avea impact asupra companiilor", crede Petrescu, spunând că businessul său este protejat de declin datorită poziţionării locaţiilor sale, patru dintre acestea fiind în Centrul Vechi al Capitalei, singura zonă pe creştere. Cristina Stoian