Petrescu, City Grill: Banii vin din berării şi shaormerii
Dragoş Petrescu (foto), proprietarul grupului City Grill, îşi va
concentra afacerile, care au ajuns la 12,4 milioane de euro anul
trecut, pe segmentele unde oamenii continuă să aloce o parte din
bugetul lor de cheltuieli, resprectiv berăriile, shaormeriile,
brutăriile şi restaurantele slow-food, care practică preţuri medii
spre mici. "Ne-am poziţionat bine pe piaţă. Am creat un concept
bine definit - berării, shaorma, brutării - pe segmente unde
oamenii au rămas predispuşi să cheltuiască", spune Petrescu.
Dacă până anul acesta omul de afaceri a creat un brand pentru
fiecare concept nou creat, de anul viiror se gândeşte să comprime
portofoliul şi să rămână cu 4-5 branduri din cele 8 dezvoltate în
prezent. Astfel, toate berăriile, cu excepţia Caru' cu Bere, se vor
numi Hanu' Berarilor, toate restaurantele vor fi operate sub
umbrela City Grill, iar cafenelele, dacă grupul nu va găsi un
partener puternic, vor fi integrate în cadrul brutăriilor. "Pe
piaţa restaurantelor şi a cafenelelor nu vom mai asista la o
scădere bruscă, aşa cum s-a întâmplat în 2009, dar va fi o scădere
la scădere de circa 20% şi va avea impact asupra companiilor",
crede Petrescu, spunând că businessul său este protejat de declin
datorită poziţionării locaţiilor sale, patru dintre acestea fiind
în Centrul Vechi al Capitalei, singura zonă pe creştere. Cristina
Stoian