Clienţi Bancpost: BNR spune că nu are atribuţii în relaţia client-bancă. "Să nu facă lobby pentru ARB"

Ziarul Financiar 22.09.2010

Clienţii nemulţumiţi de clauzele din contractele încheiate cu Bancpost afirmă că BNR răspunde în mod standard la orice plângere înaintată de populaţie că nu are atribuţii în relaţia client-bancă şi roagă instituţia să aibă aceeaşi poziţie în continuare, încetând astfel să facă lobby în favoarea ARB, scrie Mediafax.

"Grupul de iniţiativă împotriva clauzelor abuzive care se regăsesc în contractele de credit Bancpost observă cu stupoare că BNR, instituţie de bază a statului român, intră în piaţa bancară făcând lobby pentru ARB (Asociaţia Română a Băncilor), cu toate că BNR ar trebui să apere în mod direct interesele statului şi indirect interesele cetăţenilor României", se arată într-un comunicat al grupului.

Astfel, clienţii Bancpost amintesc băncii centrale, în special directorului Direcţiei Supraveghere din BNR, Nicolae Cinteză, că au atribuţii de reglementare a pieţii financiar bancare din România. Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro.