Reţeaua de magazine Sony Center estimează afaceri de 10 mil. € în 2010

Autor: Magraon Andreea 23.09.2010

New Link, administratorul reţelei de magazine Sony Center din România, estimează o cifră de afaceri de 10 milioane de euro în acest an, similară cu cea de anul trecut, având în vedere evoluţia bună a vânzărilor din perioada iulie-septembrie.
"În prima jumătate din 2010, vânzările s-au ridicat la patru milioane de euro. Iulie, august şi septembrie au fost luni destul de bune din punctul de vedere al vânzărilor şi ne aşteptăm, odată cu apropierea finalului anului, vânzările din semestrul doi să se ridice la şase milioane euro. În ultimele luni a avut loc o schimbare sensibilă faţă de primul semestru al anului", a declarat joi potrivit Mediafax, directorul de vânzări al New Link, Nicolae Dumitrescu. Cea mai mare pondere în vânzările New Link, respectiv 35-45%, o are segmentul televizoarelor. "Până acum am vândut aproape 100 de unităţi de televizoare 3D şi ne aşteptăm ca volumul să crească până la sfârşitul anului", a mai spus Dumitrescu.
Sony şi New Link au deschis ieri magazinul Sony Center din maga­zinul Uni­rea, în urma unei investiţii de 115.000 de euro. Magazinul are o suprafaţă de 100 de metri pătraţi şi generează vânzări de 1,5 milioane de euro. New Link are şi un magazine on­line prin care co­mer­cializează pro­duse Sony, ponde­rea acestuia în to­talul vânzărilor fiind de 10%.
"Magazinul deschis joi este o relocare a celui care era amplasat tot în Unirea. Vrem să extindem reţeaua de magazine, fiind posibil ca în cursul acestui an să mai deschidem unul în Constanţa, dacă nu, în 2011, în funcţie de situaţia economiei", a declarat Dumitrescu.

În prezent, reţeaua de magazine Sony Center acoperă patru oraşe din ţară, respectiv Bucureşti, unde sunt localizate şapte dintre acestea, Cluj, Piteşti şi Sibiu.
Anul trecut, New Link, firmă înfiinţată în 1994, a avut o cifră de afaceri de aproape 10 milioane de euro şi un număr 85 de angajaţi, care va fi extins în funcţie de noile magazine deschise.
Compania face parte dintr-un grup de firme cu activităţi în domenii variate: comerţ cu produse electronice, construcţii, imobiliare, activităţi hoteliere, import şi distribuţie materiale promoţionale.

Sony estimează că în acest an va vinde 8.400 de notebook-uri Vaio, o creştere de 20% faţă de anul trecut când a vândut peste 7.000 de unităţi. Reprezentanţii Sony susţin că anul acesta piaţa de notebook-uri va avea o creştere de 5-10%, iar Sony să atingă o cotă de piaţă de
3-4% în acest an. În prima jumătate a anului compania japo­neză a avut o cotă de piaţă în România de 2%.