Reţeaua de magazine Sony Center estimează afaceri de 10 mil. € în 2010
New Link, administratorul reţelei de magazine Sony Center din
România, estimează o cifră de afaceri de 10 milioane de euro în
acest an, similară cu cea de anul trecut, având în vedere evoluţia
bună a vânzărilor din perioada iulie-septembrie.
"În prima jumătate din 2010, vânzările s-au ridicat la patru
milioane de euro. Iulie, august şi septembrie au fost luni destul
de bune din punctul de vedere al vânzărilor şi ne aşteptăm, odată
cu apropierea finalului anului, vânzările din semestrul doi să se
ridice la şase milioane euro. În ultimele luni a avut loc o
schimbare sensibilă faţă de primul semestru al anului", a declarat
joi potrivit Mediafax, directorul de vânzări al New Link, Nicolae
Dumitrescu. Cea mai mare pondere în vânzările New Link, respectiv
35-45%, o are segmentul televizoarelor. "Până acum am vândut
aproape 100 de unităţi de televizoare 3D şi ne aşteptăm ca volumul
să crească până la sfârşitul anului", a mai spus Dumitrescu.
Sony şi New Link au deschis ieri magazinul Sony Center din
magazinul Unirea, în urma unei investiţii de 115.000 de euro.
Magazinul are o suprafaţă de 100 de metri pătraţi şi generează
vânzări de 1,5 milioane de euro. New Link are şi un magazine
online prin care comercializează produse Sony, ponderea
acestuia în totalul vânzărilor fiind de 10%.
"Magazinul deschis joi este o relocare a celui care era amplasat
tot în Unirea. Vrem să extindem reţeaua de magazine, fiind posibil
ca în cursul acestui an să mai deschidem unul în Constanţa, dacă
nu, în 2011, în funcţie de situaţia economiei", a declarat
Dumitrescu.
În prezent, reţeaua de magazine Sony Center acoperă patru oraşe din
ţară, respectiv Bucureşti, unde sunt localizate şapte dintre
acestea, Cluj, Piteşti şi Sibiu.
Anul trecut, New Link, firmă înfiinţată în 1994, a avut o cifră de
afaceri de aproape 10 milioane de euro şi un număr 85 de angajaţi,
care va fi extins în funcţie de noile magazine deschise.
Compania face parte dintr-un grup de firme cu activităţi în domenii
variate: comerţ cu produse electronice, construcţii, imobiliare,
activităţi hoteliere, import şi distribuţie materiale
promoţionale.
Sony estimează că în acest an va vinde 8.400 de notebook-uri Vaio,
o creştere de 20% faţă de anul trecut când a vândut peste 7.000 de
unităţi. Reprezentanţii Sony susţin că anul acesta piaţa de
notebook-uri va avea o creştere de 5-10%, iar Sony să atingă o cotă
de piaţă de
3-4% în acest an. În prima jumătate a anului compania japoneză a
avut o cotă de piaţă în România de 2%.