Duster pentru "drumuri cu pietre”, noutatea mărcii româneşti la Salonul Auto de la Paris

Autor: Bogdan Alecu 30.09.2010

Dacia, cel mai mare constructor auto din România, a venit la Salonul Auto de la Paris, care a fost inaugurat astăzi pentru presă, cu întreaga gamă de modele, de la Logan sedan, Sandero Stepway, Logan MCV, până la un Duster "preparat" cu un pachet pentru drumuri cu pietre.

Modelul conţine panouri din plastic pentru uşi, aripi şi un scut prelungit sub bara din faţă. Faptul că Dacia a ales să se concentreze în continuare pe Duster şi la Paris vine în contextul în care numărul de comenzi pentru SUV-ul autohton este de peste 60.000 de unităţi, majoritatea provenind de la clienţi vest-europeni.

Printre oficialităţile din România prezente în cadrul Salonului Auto de la Paris se numără membrii Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile, dar şi politicieni precum Călin Popescu Tăriceanu, fostul prim-ministru şi Sebastian Vlădescu. Tăriceanu a devenit recent, prin intermediul companiei ATS, dealer oficial al mărcii Ford, prezentă şi ea cu un stand important la Paris.

Un alt model important pentru piaţa locală prezentat la Paris este noul Volkswagen Passat, cel mai bine vândut model de clasă medie pe piaţa locală.