Leo Burnett a fost desemnată agenţia anului la ADOR 2010

Autor: Adriana Rosoga 03.10.2010

Agenţia de publicitate Leo Burnett & Target a fost desemnată Agenţia Anului în cadrul ADOR, festival care premiază creativitatea în publicitate şi care s-a desfăşurat între 28 şi 30 septembrie.

În cadrul competiţiei ADOR 2010 s-au acordat în total 26 de trofee (6 trofee Best of Category şi 20 de trofee ADOR, pe secţiuni).

Cele 20 de trofee ADOR au fost câştigate de DRAFTFCB Bucharest; GAV; GREY Bucharest; iLeo Marketing Interactiv; Interactions; Leo Burnett & Target; Mercury 360; NEXT Advertising; Propaganda; Proximity Bucharest; Publicis Romania; Tempo Advertising şi Vitrina Advertising.

Cele şase trofee Best of Category au fost obţinute de lucrările: "Bodydresser's 20 minutes of muscles" pentru Pescariu Sports&Spa semnată de DRAFTFCB Bucharest (categoria Media); "Pinnochio" pentru Spitalul Marie Curie semnată de Grey Bucharest (categoria Special best - craft); "Bergenbier Man's Day" pentru Bergenbier semnată de Leo Burnett & Target şi iLeo Marketing Interactiv (categoria Integrated Campaigns); "Box of Memories Annual Report" pentru Salvati Delta, semnată de NEXT Advertising (categoria Design); "Don't let workers become your family" pentru Ytong, semnată de Propaganda (categoria TV - spots and campaigns) şi lucrarea "From Work to School" pentru Festival of Trees, semnată de Proximity Bucharest (categoria Social Campaigns - susţinută de Gala Societăţii Civile).

Din juriul ADOR 2010 au făcut parte Guillaume-Ulrich Chifflot - vice-president & Head of Creation, Leo Burnett, Franţa (preşedintele juriului), Armin Jochum - creative managing director, Jung von Matt/Alster, Hamburg, Germania, Dave Bedwood - creative partner lean mean fighting machine, Marea Britanie, Leandro Raposo - general creative director, McCann Erickson Madrid, Spania şi Pietro Maestri - executive creative director, JWT Milan, Italia.