Grapefruit a făcut afaceri de 690.000 de euro anul trecut

Autor: Adriana Rosoga 06.10.2010

Agenţia de branding Grapefruit a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 2,91 mil. lei (690.000 de euro), în creştere cu 19% în lei şi 4% în euro faţă de anul anterior. Piaţa serviciilor de branding a scăzut anul trecut din cauza crizei economice care a determinat companiile să taie la sânge bugetele de comunicare. "Clienţii au devenit şi mai atenţi la ROI-ul investiţiilor lor în branduri, ca atare concentrarea pe obiectivele de business ale clientului (versus a doar desena frumos un website sau un logo) au ajutat agenţia Grapefruit să crească," spune Ştefan Liuţe, directorul de strategie al Grapefruit

Grapefruit a lucrat în 2009 pentru branduri precum Dacia, E.ON, Heidi, Labormed, NNDKP, OTP sau UPC.