Contul de comunicare al Vodafone pleacă de la Scala JWT la Grey

Autor: Adriana Rosoga 06.10.2010

Agenţia de publicitate Grey Worldwide România a câştigat în urma unui pitch care s-a finalizat la începutul lui octombrie, contul de retail communication al Vodafone, client tradiţional al Scala JWT.

Dan Medrea, CEO Grey pentru România, Ucraina şi Bulgaria a confirmat pentru ZF câştigarea contului, însă nu a precizat care este valoarea contractului.

Conform unor surse din piaţă, la pitch au mai participat Scala JWT şi McCann Erickson. Printre serviciile pe care Grey le va asigura pentru clientul Vodafone se numără campanii de comunicare pentru creşterea vânzărilor, activităţi de trade marketing, adaptarea campaniilor de comunicare ATL pentru retail, activităţi instore.

Agenţia de publicitate Grey a obţinut şase trofee şi şapte nominalizări la festivalul local de publicitate Ador 2010.Premiile au fost acordate pentru două campanii: Eastpak - Urban dangers (trofeu în categoria Magazine&Newspaper Print; trofeu în categoria OOH; trofeu în categorie Special Best - Craft) şi Fundraising Campaign for Marie Curie Hospital - Bad Time Stories (trofeu în categorie - Best of Category Special Best - Craft; trofeu în categoria Social Campaigns).