Clienţii unei bănci au reclamat lipsa a 50.000 de euro din conturi

Ziarul Financiar 11.10.2010

Clienţii unei sucursale a BCR din Jibou au reclamat dispariţia unor bani din conturi, din primele cercetări ale poliţiei reieşind că suma lipsă este de 50.000 de euro.

Şeful Departamentului de Comunicare Externă şi Evenimente din BCR, Ionuţ Stanimir, a declarat, luni, pentru Mediafax, că "banca va acţiona în limitele impuse de lege, astfel încât să nu fie păgubit niciun client căruia legea îi dă dreptate".

"Banca a demarat o analiză referitoare la corectitudinea unor operaţiuni, ca urmare a sesizării depusă de un client. Clienţii de bună credinţă nu au de ce să se teamă pentru economiile lor depuse în cont, a căror integritate o garantăm. BCR are proceduri interne clare, aprobate de BNR, a căror respectare este o obligaţie de serviciu a fiecărui angajat", a declarat Ionuţ Stanimir.

Potrivit sursei citate, după finalizarea analizei interne la Agenţia BCR din Jibou, se vor întreprinde demersurile necesare conform normelor şi legilor în vigoare, în acest sens putându-se merge până la plângere penală împotriva vinovaţilor prezumtivi.

Acesta nu este singurul caz de acest gen, la începutul lui august câteva zeci de persoane cu depozite la la banca Credit Europe Bank trezindu-se fără bani în conturi.