BUSINESS Magazin ediţia 300: Strategii de afaceri cu Ţiriac, Patriciu, multinaţionale şi bancheri
Sunt bogaţi, agresivi, atenţi, inte ligenţi sau speculanţi, dar în orice caz informaţi. Ei simt cel mai bine tendinţele în business şi au acces la informaţii la primă mână. Înţeleg că orice modificare a obiceiurilor de cumpărare ale americanilor sau asiaticilor pot avea efecte imediate în România, scrie revista BUSINESS Magazin.
Cei mai importanţi manageri şi antreprenori au fost permanent
în atenţia întregii prese de business din România. Argumentul
este evident şi imediat.
De la middle-manageri la consultanţi şi mici afacerişti, toată
lumea era interesată - fie că economia/consumul creştea sau,
dimpotrivă, se prăbuşea - să descopere indiciile din spatele
declaraţiilor unor oameni de afaceri precum Ion Ţiriac sau Dinu
Patriciu, ale bancherilor care conduc grupuri precum BCR,
BRD, ING sau ale şefilor locali ai multinaţionalelor precum
P&G, Vodafone, sau Unilever.
Revista BUSINESS Magazin a
sintetizat 300 dintre cele mai importante filozofii de afaceri
ale managerilor, antreprenorilor şi autorităţilor cu care
redactorii publicaţiei au discutat pe parcursul celor 300 de
ediţii de la apariţia sa pe piaţă în urmă cu şase ani.