Poşta explică de ce a încheiat contracte prin atribuire directă cu Promotional Interservice

Autor: Mirabela Tiron 27.10.2010

Poşta Română, care a încheiat două contracte de milioane de euro prin atribuire directă cu compania Promotional Interservice, a explicat că a folosit această procedură de achiziţie pentru că firma este distribuitor unic de echipamente de francat. Poşta a cumpărat prin atribuire directă de la Promotional Interservice o aplicaţie informatică şi echipamente de francat corespondenţă în valoare de 6,6 mil. euro, după ce în 2008 plătise către aceeaşi firmă 2,6 mil. euro pentru servicii de întreţinere şi reparaţii maşini de francat . "Utilitatea aplicaţiei informatice este indiscutabilă, aceasta oferind posibilitatea de monitorizare în timp real a volumului de trimiteri poştale rulat prin maşinile de francat conectate şi gestionarea fondurilor din taxele poştale şi a veniturilor realizate (...)", a transmis Dumitru Daniel Neagoe, directorul general al Poştei. Promotional Interservice a înregistrat afaceri de 3,9 mil. euro în 2008, contractul semnat cu Poşta având cea mai mare contribuţie în cifra de afaceri, şi de 3,2 mil. euro în 2009, potrivit datelor de la Registrul Comerţului.