OBI, planuri pentru 2-4 magazine anul viitor
Reţeaua germană OBI, deţinută de grupul Tengelmann,
intenţionează să menţină în 2011 nivelul investiţiilor din acest
an, de 20 de milioane de euro, bani care vor fi destinaţi
deschiderii de noi magazine. "Vrem să mai deschidem două-patru
magazine în cursul anului viitor, oraşele pe care le vizăm pentru
dezvoltarea acestora fiind Timişoara, Craiova, Constanţa, Cluj sau
Braşov. Abia după ce vom fi prezenţi în oraşele mari ne vom uita şi
la cele mici.
Ţinta noastră este în continuare de a avea 20 de magazine în
România", a declarat Dieter Messner, membru în boardul retailerului
german de bricolaj OBI la nivel internaţional. El spune că
investiţiile necesare acestor deschideri vor fi realizate integral
din fonduri proprii. În acest moment nu a fost demarată construcţia
unui nou magazin, dar managementul poartă negocieri pentru
închirierea de noi spaţii, principalul oraş vizat fiind
Bucureştiul. "Dacă îmi dai patru locaţii bune în Bucureşti pentru
noi magazine OBI le iau imediat. Am vrea să mai avem două-trei
magazine în Bucureşti, dar totul depinde de ce se va întâmpla în
perioda următoare", a mai spus Messner. OBI a deschis recent în
Capitală cel de-al şaptelea magazin din România, alte inaugurări
realizate anul acesta fiind în Ploieşti şi Sibiu. Investiţia medie
pe fiecare unitate, cu o suprafaţă totală de vânzare de aproximativ
10.000 de metri pătraţi şi 120 de angajaţi, este de circa 5
milioane de euro. OBI România, companie cu 433 de angajaţi la
finalul lui 2009, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de
32,5 milioane de euro.