Scăderea vânzărilor de cartele a tras în jos veniturile Orange

Autor: Radu Racu 28.10.2010

Cel mai mare operator de telecomunicaţii mobile din România, Orange, a obţinut venituri de 246 de milioane de euro în trimestrul al treilea, în scădere cu 8,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în condiţiile în care efectele crizei au afectat în principal vânzările de cartele prepay, reiese din datele publicat joi de companie.

"In acest trimestru, in timp ce veniturile din serviciile pe baza de abonament au continuat sa se stabilizeze, asa cum am declarat anterior, veniturile din serviciile prepay au reflectat o noua degradare din cauza contextului economic. Evolutia globala a veniturilor pe baza comparativa este similara cu cea din trimestrul doi." a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.

La data de 30 septembrie, Orange avea 10.398.884 clienti, in scadere cu 2,8% fata de semestrul al treilea din 2009.

Numarul de clienti broadband ai Orange Romania a crescut cu 35% fata de trimestrul trei al anului precedent, ajungand pana la 3.024.257. Orange a continuat sa faca progrese pe acest segment si a dezvoltat oferte de date si de smartphone-uri, servicii dedicate si asistenta specializata pentru utilizatorii de smartphone-uri, oferte speciale si personalizate.