Afacerile Alto Tours au urcat cu 13% după creşterea numărului de clienţi
Agenţia de turism Alto Tours a înregistrat în primele nouă luni
o cifră de afaceri de 27 milioane de lei, cu 13,4% mai mult decât
în aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul dezvoltării
portofoliului de clienţi, a declarat Florin Ţâncu, directorul
general al firmei.
În perioada ianuarie-septembrie 2009, agenţia a avut încasări de
23,8 milioane de lei. Pentru acest an, conducerea firmei estimează
afaceri de 35 milioane de lei. "Ne păstrăm previziunile făcute la
începutul anului şi vrem să încheiem anul cu afaceri de 35 milioane
de lei. Încasările vor fi mai mari cu aproape 13% faţă de anul
trecut, iar factorii care contribuie la această creştere sunt
atragerea de clienţi noi şi lansarea în august a unei aplicaţii
online prin care turiştii pot cumpăra bilete de avion, pot face
rezervări hoteliere şi asigurări medicale", a spus Ţâncu.
Activitatea agenţiei este concentrată în special pe partea de
business. Din totalul încasărilor, vânzarea biletelor de avion
reprezintă 74%, iar restul sunt vacanţe. Potrivit lui Ţâncu, una
dintre problemele cu care agenţia s-a confruntat în acest an a fost
dificultatea cu care clienţii au plătit serviciile cumpărate.
"Modificările legislative au reprezentat o problemă majoră.
Clienţii plătesc mai greu serviciile comandate din cauza blocajului
financiar", a spus Ţâncu. Agenţia de turism Alto Tours din
Bucureşti este controlată în proporţie de 75% de compania daneză
Weco Travel, care a achiziţionat în 2008 pachetul majoritar, restul
de 25% din acţiuni fiind deţinute de Florin Ţâncu. Agenţia este
singura din România care a încheiat un parteneriat cu Radius
Travel, una dintre cele mai importante firme de management turistic
din lume, alături de American Express şi Carlson Wagonlit.