Flanco vine cu o campanie care să-i aducă pe clienţi şi a doua oară în magazin

Autor: Adriana Rosoga 01.11.2010

Retailerul Flanco care a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 70 mil. euro, în scădere cu 65% faţă de anul anterior încearcă să-şi atragă clienţi oferind carduri de reduceri pentru fiecare achiziţie de produse din magazinele reţelei. În funcţie de valoarea achiziţiei, clienţii primesc 1, 2 sau trei carduri de reducere. Dacă valoarea achiziţiei este mai mică de 100 de lei (TVA inclus), clientul primeşte un card în valoare de 100% din valoarea achiziţiei, iar dacă valoarea achiziţiei este mai mare de 200 lei (TVA inclus) clientul primeşte trei carduri, în valoare de 20%, 30% şi 50% din valoarea achiziţiei făcute. Cardurile de reducere pot fi utilizate parţial sau integral, individual sau cumulat, pentru a achita maxim 20% din valoarea unei noi achiziţii făcute în orice magazin Flanco.

Flanco a anunţat la sfârşitul lui septembrie vânzarea companiei către grupul Asesoft. Sebastian Ghiţă şi Iulian Stanciu, acţionarii Asesoft, au preluat 60% din acţiunile companiei, în timp ce restul titlurilor au rămas băncilor creditoare, respectiv ING Bank, UniCredit Ţiriac Bank şi BRD. Noii acţionari aduc lichidităţi de 14 mil. euro, din care 10 mil. euro vor acoperi datoriile bancare.