Berea Paulaner aduce 20% din veniturile Bavarom
Berea nefiltrată Paulaner ar putea genera în acest an vânzări de
aproape jumătate de milion de euro, adică 20% din vânzările totale
ale importatorului Bavarom. Compania a avut anul trecut o cifră de
afaceri de 2,4 mil. euro, iar în 2010 veniturile ar putea să fie
cel puţin la acest nivel.
Paulaner a fost lansată în urmă cu doi ani, iar până acum au fost
vândute peste 1 milion de sticle. "Odată ce interesul
consumatorului român de bere pentru sortimentul de nefiltrate a
crescut, am decis ca din primăvara acestui an să introducem în
România Paulaner la draught, alături de Bavaria la draught. În
prezent, dozatoarele de Paulaner la draught se află în peste 25
locaţii", a spus Costin Ghindea, directorul general al Bavarom. La
nivelul pieţei de bere, brandurile cu cele mai mari vânzări la
nivelul consumului casnic sunt Timişoreana, Golden Brau,
Bergenbier, Bucegi sau Albacher.