Afacerile cu cosmetice ale Farmec Cluj au ajuns la 17 mil. euro

Autor: Laurentiu Cotu 08.11.2010

Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca a realizat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 72 mil. lei (17 mil. euro), în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Farmec şi-a bugetat pentru acest an o creştere cu 5% a vânzărilor, faţă de nivelul de 86,8 mil. lei (20,6 mil. euro) din 2009. Conform datelor companiei de cercetări de piaţă Nielsen citate de Farmec, în perioada ianuarie-august 2010 compania avea o cotă de piaţă de 25,7% în volum pe segmentul de îngrijire facială. "Ne-am consolidat poziţia pe diferite segmente, în ciuda faptului că efectele crizei asupra pieţei de cosmetice şi comportamentului de consum au fost mai vizibile în acest ant'', a declarat Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj-Napoca.