Cum a devenit iPad prietenul cel mai bun al ziarului Finanical Times

Autor: Radu Racu 19.11.2010

Explozia pieţei de tablete PC a reaprins entuziasmul în rândul editorilor de periodice, în condiţiile în care publicaţiile ar putea redeveni pentru publicitari ceea ce au fost în anii '80, singura diferenţă fiind că suportul actual nu va mai fi din hârtie ci format digital, scrie Reuters.

De fapt, editorii Financial Times sunt atât de încântaţi de noua piaţă încât au oferit angajaţilor subvenţii de 350 de euro pentru achiziţionarea unui iPad, tabelta PC de la Apple, pentru a-a-i încuraja să gândească mai mult pe acest concept.

Financial Times este ţinta invidiei fiecărui editor de ziare din lume. Aplicaţia dedicată tabletei iPad de pe site-ul ziarului britanic a fost instalată de circa 400.000 de utilizatori şi a majorat numărul de abonamente cu 10% din luna mai până în prezent. Un abonament anual la cel mai important ziar financiar din Europa costă între 317 şi 456 de dolari .