Dupa Cola Steaua, berea Steaua. Brandul Steaua, programat să apară şi pe alte produse

Ziarul Financiar 02.12.2010

Echipa de fotbal din Ghencea a lansat miercuri o bere care poartă numele formaţiei. Noul produs de marketing, scos la vânzare la numai o săptămână după băutura răcoritoare Cola Steaua, este disponibil în două variante - cu şi fără alcool, scrie Business Magazin.

Preşedintele CA al FC Steaua, Valeriu Argăseală, a declarat că "produsul se afla în programul nostru de mai multă vreme". Argăseală a adăugat că "vor mai fi şi alte evenimente; cred că este bine să ne bucurăm suporterii şi românii cu astfel de produse, care poartă emblema Steaua". În opinia lui, o astfel de acţiune este "comparabilă cu a marilor cluburi din Europa".

Berea Steaua intră în luptă pe un segment aglomerat, ocupat de marci puternice, care pe parcursul ultimului an şi jumătate s-a redus cu circa un sfert în valoare. Ţinând cont şi de faptul că este şi o marcă a unui club de fotbal, berea Steaua va risca să fie consumată doar de suporteri ai clubului.

Pe piaţa berii, care are o valoare anuală de circa 800 de milioane de euro, cele mai mari vanzari le înregistrează companiile Ursus Breweries, Heineken, Bergenbier şi United Romanian Breweries Bereprod (imbuteliatorul mărcilor Tuborg şi Carlsberg). Mai multe despre evenimentul de lansare a berii Steaua citiţi pe www.businessmagazin.ro.