Primola estimează vânzări de 25 mil. euro, în creştere faţă de anul trecut

Autor: Roxana Petrescu 08.12.2010

Supreme Group, producătorul brandului de ciocolată Primola, estimează pentru anul acesta vânzări de 25 mil. euro, în creştere faţă de anul trecut când afacerile companiei au ajuns la un nivel de circa 23 mil. euro.

"Şi pentru anul viitor ne bazăm tot pe o creştere de 7-8% a cifrei de afaceri", a declarat Cristian Stancu, director de marketing al Supreme Group. Potrivit acestuia, afacerile companiei au fost susţinute atât de numărul mare de produse lansate, circa 20, precum şi de creşterea exporturilor până la un nivel de 10% din rulajul firmei. "Exportăm acum în 12 destinaţii, din care două sunt în afara Europei", a mai precizat Stancu. El mai spune că piaţa ciocolatei a scăzut în 2010 cu minimum 10%, procent mai mare comparativ cu nivelul de 8% din 2009 şi că cel mai probabil şi în 2011 evoluţia pieţei va fi smilară cu cea din 2010. Principalii competitori ai Primola pe piaţa ciocolatei sunt brandurile Milka şi Poiana (Kraft Foods), Kandia (familia Meinl) sau Heidi.