Primola estimează vânzări de 25 mil. euro, în creştere faţă de anul trecut
Supreme Group, producătorul brandului de ciocolată Primola,
estimează pentru anul acesta vânzări de 25 mil. euro, în creştere
faţă de anul trecut când afacerile companiei au ajuns la un nivel
de circa 23 mil. euro.
"Şi pentru anul viitor ne bazăm tot pe o creştere de 7-8% a cifrei
de afaceri", a declarat Cristian Stancu, director de marketing al
Supreme Group. Potrivit acestuia, afacerile companiei au fost
susţinute atât de numărul mare de produse lansate, circa 20, precum
şi de creşterea exporturilor până la un nivel de 10% din rulajul
firmei. "Exportăm acum în 12 destinaţii, din care două sunt în
afara Europei", a mai precizat Stancu. El mai spune că piaţa
ciocolatei a scăzut în 2010 cu minimum 10%, procent mai mare
comparativ cu nivelul de 8% din 2009 şi că cel mai probabil şi în
2011 evoluţia pieţei va fi smilară cu cea din 2010. Principalii
competitori ai Primola pe piaţa ciocolatei sunt brandurile Milka şi
Poiana (Kraft Foods), Kandia (familia Meinl) sau Heidi.