Bergenbier şi-a mutat contul de media la Initiative
Bergenbier, al treilea producător de bere din România, va
colabora începând cu luna februarie a anului viitor cu compania
Initiative pentru toate activităţile de media, şi anume strategie,
planificare şi achiziţie de spaţiu publicitar. În ultimii trei ani,
Bergenbier avea contul de media la Starcom, companie ce face parte
din grupul Leo Burnett.
Potrivit reprezentanţilor producătorului de bere însă, Leo Burnett
va rămâne în continuare agenţia de brand şi creaţie a Bergenbier.
"Deciza de a începe parteneriatul cu Initiative vine în urma unui
proiect dezvoltat la nivel de grup, prin care StarBev (grupul din
care face parte Bergenbier - n. red.) şi-a propus să consolideze
serviciile de media în cadrul IPG Media (Universal McCann şi
Initiative)", a declarat Tiberiu Mercurian, director de marketing
al Bergenbier. Valoarea contractului nu a fost comunicată.
Bergenbier produce mărci precum Bergenbier, Stella Artois, Beck's,
Lowenbrau şi Noroc şi importă Leffe şi Hoegaarden. Pe piaţa berii,
principalii jucători sunt Ursus Breweries, Heineken România,
Bergenbier, European Food, URBB sau Romaqua.