Google România recrutează specialist în publicitate

Autor: Magraon Andreea 16.01.2011

Google, cel mai popular motor de căutare din lume, caută specialist în publicitate pentru sediul din Bucureşti, deschis în noiembrie a anului trecut, potrivit site-ului companiei.

Potrivit sursei citate, cel care va ocupa poziţia de industry manager va căuta soluţii de advertising pentru clienţii din diferite domenii.

Printre responsabilităţi se numără atragerea de noi clienţi, dezvoltarea de strategii de piaţă şi de vânzări, promovarea de noi produse la nivel naţional şi internaţional, dar şi optimizarea bugetelor pentru publicitate ale clienţilor. Cei care doresc să aplice pentru această poziţie trebuie să aibă o diplomă de licenţă în domeniul publicităţii şi experienţă în relaţii cu clienţii, precum şi să cunoască produsele Google, precum AdWords sau AdSense, parte a sistemului de publicitate online al companiei.

Gigantul internet mai are deschise în România o poziţie de product manager şi alta de specialist în comunicare şi relaţii publice. Printre responsabilităţile postului de product manager se numără elaborarea strategiei de marketing şi a celei de comunicare cu clienţii, dar şi realizarea de studii cu privire la comportamentul utilizatorilor, potrivit datelor de pe site. Candidaţii pentru acest post trebuie să aibă studii de marketing şi experienţă în domeniu. De asemenea, cei care doresc să aplice pentru funcţia de specialist în comunicare trebuie să aibă diplomă de licenţă, experienţă în domeniu, abilităţi de comunicare şi de a lucra în condiţii de stres ridicat. Responsabilităţile acestei funcţii cer men­ţinerea relaţiei cu mass-media şi organizarea de evenimente precum conferinţe de presă.

Google şi-a deschis anul trecut un birou la Bucureşti, condus de Dan Bulucea, care înainte de a ocupa acest post a lucrat 12 ani în cadrul Microsoft, cel mai mare producător de software din lume. Google România are în prezent doar doi angajaţi. Pe lângă Bulucea, de afacerile Google se ocupă şi Norbert Simionescu, din poziţia de account strategist. Primul produs lansat pentru România de la deschiderea biroului la Bucureşti a fost Street View, serviciu care le permite utilizatorilor să vizualizeze imagini panoramice.

Românii pot aplica de asemenea pentru un job de manager de comunicare pentru Rusia şi Europa de Est în cadrul Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume.

Candidaţii trebuie să cunoască foarte bine limba engleză şi rusă, să aibă minimum opt ani de experienţă în PR şi să cunoască foarte bine produsele Facebook.