Cosmote vine cu o ofertă şi mai agresivă pe prepay

Autor: Adrian Seceleanu 20.01.2011

Cosmote, numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, a lansat o nouă ofertă pentru clienţii cartelelor preplătite, prin care compania îşi încurajează clienţii să vorbească în interiorul reţelei şi către utilizatorii celeilalte companii din grup, operatorul de telefonie fixă Romtelecom.

Extraopţiunea, care are un cost de 6 euro la prima activare şi 5 euro la activările ulterioare, asigură lunar 3.000 de minute de apeluri în reţeaua Cosmote, 3.000 de minute de apeluri către reţeaua fixă a Romtelecom şi 3.000 de SMS-uri către numere din reţeaua Cosmote. Utilizatorii primesc şi 75 de minute naţionale şi internaţionale de apeluri şi 75 de SMS-uri către numere naţionale.

Pentru a-şi încuraja clienţii să folosească telefoane mai scumpe, pe care eventual să activeze ulterior şi servicii de internet mobile care nu sunt incluse în această extraopţiune, Cosmote le oferă utilizatorilor posibilitatea de a utiliza cele 3.000 de minute de convorbiri şi pentru apeluri video. De asemenea, Cosmote le oferă posibilitatea clienţilor de a consuma cele 3.000 de SMS-uri în reţea şi pentru mesaje multimedia (MMS).

După ce consumă minutele şi SMS-urile incluse în extraopţiune, clienţii sunt tarifaţi cu preţurile standard practicate pentru serviciile prepay. Astfel, apelurile către orice reţea naţională sunt tarifate cu 0,16 euro pe minut iar SMS-urile cu 0,05 euro pe minut.

De la 1 martie, tarifele cresc cu 2 cenţi la 0,18 euro pe fiecare minut de apel naţional şi la 0,07 euro pentru fiecare SMS transmis către orice reţea naţională.

Cosmote România avea 6,7 milioane de clienţi la 30 septembrie 2010.