UPC a modernizat jumătate din reţeaua de 115 casierii

Autor: Adrian Seceleanu 06.02.2011

UPC, numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, a deschis în ultimul an opt magazine de tip Concept Store - în care clienţii au acces la o zonă de demonstraţii în care pot testa serviciile de internet sau televiziune HD - ca parte a unui proiect de modernizare a reţelei de casierii demarat de operator în 2009.

Un alt Concept Store va fi deschis în această săptămână şi în Piaţa Victoriei din Timişoara, potrivit unei informaţii publicate de operator în Monitorul Oficial.

Prin proiectul demarat în anul 2009 compania a schimbat nu doar designul magazinelor, ci şi modul prin care oamenii din aceste puncte de prezenţă interacţionează cu abonaţii, cu scopul de a îmbunătăţi serviciile de relaţii cu clienţii, dar şi vânzările.

Spre exemplu, oamenii din casierii care anterior doar încasau facturile pot acum să întrebe, în anumite condiţii, clienţii dacă nu vor să achiziţioneze şi alte servicii.

Pe lângă cele 9 Concept Store-uri, compania a modernizat până în acest moment şi alte 45 de casierii.

În aceste unităţi a fost schimbat designul şi modul de lucru al personalului, însă din unităţi lipseşte, faţă de Concept Store-uri, zona de demonstraţii în care sunt instalate monitoare touch screen. UPC intenţionează să modernizeze şi restul de 61 de casierii. Compania are în prezent 115 puncte de prezenţă, faţă de 120 în anul 2009.

UPC este numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, cu 1,156 milioane de clienţi la finele lunii septembrie 2010.

Compania are şi 256.000 de clienţi pe internet şi peste 140.000 de abonaţi la serviciul de telefonie fixă. Cel mai mare furnizor de servicii TV şi internet prin linii fixe din România este compania românească RCS&RDS.