Radu, UniCredit: Băncile trebuie să adopte un cod de conduită ca să recâştige încrederea clienţilor

Autor: Mediafax 06.02.2011

Băncile trebuie să adopte un cod de conduită privind relaţiile cu clienţii, mai ales după ce populaţia a trecut printr-un proces dur de educaţie atât privind drepturile, cât şi obligaţiile contractuale, în urma adoptării OUG 50/2010, consideră directorul general al UniCredit Ţiriac Bank, Răsvan Radu (foto). El a recunoscut că încrederea clienţilor băncilor a fost afectată de implementarea Ordonanţei 50 privind creditele populaţiei. "Consider că pentru recâştigarea încrederii clienţilor trebuie adoptate o serie de măsuri, în special pornind de la ARB. Băncile trebuie să se autoreglementeze într-o măsură mult mai mare în privinţa atitudinii şi a modului în care se comportă cu clienţii şi în care concurează şi să adopte un anumit cod de conduită care să fie puternic implementat în cadrul tuturor jucătorilor de pe piaţă", a spus Radu.