Arianna Huffington, cel mai tare om al internetului în acest moment. Şi-a vândut site-ul cu 315 milioane dolari

Autor: Adrian Voicu 07.02.2011

AOL a anunţat astăzi preluarea site-ului de ştiri Huffington Post pentru 315 milioane de dolari din care 300 de milioane cash. Suma reprezintă de cinci ori valoarea veniturilor estimate pentru 2011 ale Huffington Post.

Huffington Post a fost fondat de Arianna Huffington şi Ken Lerer în 2005, investiţia iniţială ridicându-se la 2 milioane de dolari. Preluarea site-ului de AOL reprezintă cea mai mare achiziţie a companiei după ce aceasta s-a separat de Time Warner în 2009.

În 2010, Huffington Post, care are 24 milioane cititori şi generează 500 de milioane de pagini vizionate lunar, conform ComScore, a avut venituri de 31 de milioane de dolari din reclame.

Preluarea Huffington Post va creşte audienţa AOL cu 22%, conform lui CEO-ului AOL Tim Armstrong.

Arianna Huffington va prelua controlul conţinutului editorial al AOL ca preşedinte şi editor-şef al Huffington Post Media Group, ocupându-se de controlul operaţiunilor editorialistice la nivel naţional şi local dar şi de alte investiţii media precum MapQuest şi Moviefone.

Conform publicaţiei New York Times, preluarea are pontenţialul de a se transforma într-o afacere cu peste 100 de milioane de vizitatori lunar în SUA.