Cine este Arianna Huffington, femeia care şi-a vândut site-ul pentru 315 milioane de dolari

Autor: Adrian Voicu 07.02.2011

Arianna Huffington, fondatorul site-ului Huffington Post vândut pentru 315 milioane de dolari companiei AOL, este unul dintre cei mai importanţi oameni de media din America, în 2009 aflându-se pe locul 12 în topul Forbes al celor mai influente femei din Media. De asemenea, publicaţia britanică The Guardian a situat-o pe locul 42 în Top 100 Media.

Fiica unui jurnalist, Arianna Huffington (născută Stassinopoulous), şi-a început activitatea în mediul jurnalistic la sfârşitul anilor 1980, scriind mai multe articole pentru National Review.

În 1981, a scris biografia Mariei Callas, "Maria Callas - The woman behind the legend", iar în 1989, o biografie a lui Pablo Picasso, "Picasso: Creator and Destroyer".

În 2003, Arianna a candidat independent la postul de guvernator al statului California, împotriva lui Arnold Scwarzenegger, descriind lupta cu actorul american drept "hibridul împotriva Hummerului".

În 2005 Arianna a pus bazele site-ului Huffington Post, exprimându-şi aici în principal poziţia liberală faţă de politica Statelor Unite.

Cu o investiţie iniţială de 2 milioane de dolari, conform publicaţiei Advertising Age, site-ul a ajuns să atragă bani şi din alte surse precum fondul Greycroft Partners, Softbank Capital sau Oak Investment Partners.

Astăzi compania AOL a anunţat achiziţia site-ului Huffington Post pentru 315 milioane dolari, din care 300 de milioane cash.