Millennium se reorientează spre clienţii cu bani

Autor: Liviu Chiru 08.02.2011

Millennium Bank, filiala locală a celui mai mare grup financiar portughez, încearcă să atragă clienţi cu venituri lunare de peste 1.400 de euro sau economii de cel puţin 20.000 de euro cu o ofertă de servicii VIP, care includ consilier dedicat, precum şi produse de asigurări sau investiţii personalizate.

"Acum intrăm în competiţie pentru un segment de clienţi cu potenţial mare, oferind servicii flexibile", spune Nuno Alves, director executiv la Millennium Bank. Pe lângă ofertele preferenţiale pentru produse de economisire şi creditare, clienţii vor putea să investească în fonduri gestionate de ING Investment Management sau Pioneer Asset Management sau să achiziţioneze asigurări de sănătate de la Eureko.

Portughezii ofereau încă de la lansarea operaţiunilor, în 2007, servicii pentru clientele de private banking. Noua ofertă, numită "Prestige", duce mai jos pragul de calificare pentru accesul la servicii VIP, în condiţiile în care majoritatea jucătorilor activi pe această nişă caută clienţi cu averi de cel puţin 50.000 de euro. Băncile mari au trecut în ultimii ani chiar la o segmentare a clientelei cu venituri ridicate.