Fiecare maşină care trece prin faţa magazinului Cocor aduce 5 eurocenţi în conturile companiei

Autor: Andrei Chirileasa 22.02.2011

Cocor Bucureşti (COCR), compania care deţine centrul comercial Cocor Department Store din centrul Capitalei, a obţinut anul trecut venituri de 1,7 mil. euro din vânzarea de spaţiu publicitar pe faţada multimedia Cocor Media Channel.

Veniturile din publicitate au fost cu 30% mai mari decât în 2009, potrivit companiei.

"COCOR Media Channel este singurul suport outdoor din ţară dotat cu traffic counter. În urma datelor oferite de Brigada Rutieră a Poliţiei Capitalei, faţada media a magazinului COCOR a înregistrat în 2010 un trafic de aproximativ 33,27 milioane de maşini pe 6 din cele 8 benzi ale bulevardului I.C.Bratianu (care face legătura între Universitate şi Piaţa Unirii - n.red.), în creştere cu 4% faţă de 2009", se arată într-un raport al companiei.

Un calcul simplu arată că fiecare maşină care a trecut prin faţa magazinului Cocor anul trecut a adus încasări de 5 eurocenţi companiei.

În ianuarie 2011 s-a înregistrat un trafic de 2,63 milioane maşini, în creştere cu 8% faţă de luna ianuarie 2010.

"Creşterea de 30% a vânzărilor indică un trend favorabil outdoor-ului digital spectacular în condiţiile în care piaţa de publicitate outdoor a scăzut cu peste 15%. Ne-am adaptat la criză oferind şi pachete cu frecvenţă redusă, iar brand-urile au ţinut cont de faptul că suntem singurul vehicul DOOH (digital out of home - canal digital de publicitate de tip outdoor) care poate oferi date lunare de trafic. În luna decembrie am înregistrat şi recordul de vânzari de 400.000 de euro, ceea ce susţine potenţialul în creştere al mediafaţadei", a declarat Dan Barbulescu, preşedintele Consiliului de Administraţie al Cocor.

Veniturile din publicitate reprezintă o sursă importantă de venit pentru companie. Anul trecut, Cocor a realizat afaceri de 15,58 mil. lei (3,65 mil. euro), potrivit rezultatelor publicate pe Bursă, în condiţiile în care centrul comercial a fost redeschis la începutul lunii octombrie, după doi ani ani şi jumătate în care a fost închis pentru modernizare. În trimestrul al patrulea, compania a avut afaceri de 8,4 mil. lei (aproape 2 mil. euro), sub nivelul bugetat de 9,1 mil. lei.

Pentru acest an, Cocor şi-a bugetat afaceri de 31 mil. lei, dintre care circa 6,45 mil. lei ar urma să provină din mediafaţadă.

Mediafaţada Cocor, inaugurată în decembrie 2008, are o suprafaţă totală de 3.300 de metri pătraţi de ecrane LED, investiţia totală ridicându-se la 2,6 mil. euro. Investiţia totală în modernizarea magazinului s-a ridicat la 24,5 mil. euro, potrivit datelor furnizate de companie.