Goldplast Bistriţa a făcut 4 mil. euro din ambalaje de plastic
Producătorul de ambalaje din polietilenă Goldplast din Bistriţa,
controlat de Ioan Stejerean, a realizat anul trecut o cifră de
afaceri de peste 4 mil. euro, în creştere cu aproximativ 66% faţă
de anul precedent, ca urmare a creşterii numărului de
comenzi.
Pentru anul în curs, Goldplast şi-a bugetat o creştere a vânzărilor
cu 8% faţă de anul 2010. Compania bistriţeană produce ambalaje
flexibile din polietilenă utilizate în industria alimentară, de
panificaţie şi patiserie, industria materialelor de construcţii,
farmaceutică şi de confecţii, în publicitate şi marketing.
"În această periodă de criză am reuşit să menţinem cota de piaţă la
12%, realizând totodată o cifră de afaceri de peste 4 mil. euro. Ne
bazăm în continuare pe creşterea volumului de comenzi din partea
principalilor noştri clienţi", a declarat Ioan Stejerean, director
general şi acţionar principal în cadrul companiei Goldplast.
Printre clienţii tradiţionali ai Goldplast se numără marile lanţuri
de retail (Carrefour, Auchan), dar şi diverşi producători autohtoni
(printre care Jolidon sau Leonardo). Partenerii de afaceri ai
companiei pe piaţa externă provin din diverse ţări membre ale
Uniunii Europene, capacitatea de producţie a fabricii din Bistriţa
fiind de 2.000 de tone de ambalaje din polietilenă pe an.
"Diversificarea reglementărilor cu privire la obligativitatea
ambalării produselor şi necesitatea individualizării şi promovării
brandurilor prin intermediul ambalajelor au generat în ultima
perioadă un volum extrem de important de noi comenzi." În vederea
creşterii producţiei de ambalaje din material plastic, acţionarul
Goldplast intenţionează să investească anual 500.000 de euro în
tehnologie. În acest sens compania a depus un prim proiect pentru
accesarea de fonduri europene. Piaţa locală a ambalajelor din
plastic este estimată la câteva zeci de milioane de euro anual,
companiile Greiner şi Amplast fiind printre cei mai mari jucători
din această industrie.