Pro Tv a inregistrat cea mai mare cota de piata din 2001 pana in prezent: 75,6% cu Romanii au talent - galerie MULTIMEDIA
Pro TV a înregistrat, vineri seara, cu emisiunea "Românii au talent", un record absolut al cotei de piaţă, obţinând cel mai mare market share la nivelul tuturor televiziunilor din România, luând în calcul toate tipurile de programe, potrivit unui comunicat.
Cu "Românii au talent", Pro TV a obţinut cel mai mare market share în minutul de aur de la implementarea sistemului de măsurare a audienţei cu PeopleMetere.
Primele trei editii ale emisiunii au reusit sa livreze un numar de 2221.9 GRP-uri din totalul de 3499.3, ceea ce inseamna 63.5% din oferta pietei de publicitate. Conform GFK Romania, cifrele obtinute de ProTV la nivelul publicului comercial din mediul urban au fost de peste 7 ori mai mari decat cele obtinute de Antena 1 in acelasi interval orar, postul concurent ajungand la un numar de doar 301.9 GRP-uri, adica 8.6% din oferta pietei de publicitate.
Si la nivel de grup, CME a ocupa locul 1 la
mare distanta de concurenta. In intervalul difuzarii show-ului
"Romanii au talent", grupul CME a
livrat pe parcursul celor trei editii ale show-ului un numar de
2419 GRP-uri, ceea ce inseamna 69.1% din piata de publicitate.
Cifrele obtinute sunt uriase, avand in vedere ca pe acelasi
interval orar trusturile concurente (Intact, Dogan,National, Prima,
Realitatea si TVR) la un loc, nu au obtinut decat 24.9% din piata
de publicitate.
In ceea ce priveste punctele de rating,
spoturile publicitare difuzate in primele trei
editii ale emisiunii "Romanii au talent" au atins
o medie de 15.2 puncte de rating, de aproape 6 ori mai mult decat
Antena 1, care a obtinut doar 2.7 puncte de
rating. Varful de audienta a fost atins in cea de-a treia editie a
emisiunii, cand unul din spoturile publicitare difuzate de ProTV a
atins 27.1 puncte de rating.
Audientele obtinute in timpul show-ului "Romanii au talent" stabilesc un nou record, acestea fiind, la nivelul emisiunilor de divertisment, cele mai mari cifre obtinute din 2001, cand a fost introdus un nou sistem de masurare al audientelor, cu people-meter-e.