Apple, sensibil la nevoile clienţilor: Soţia a zis "nu"? Noi spunem "da"
Apple pare să aibă grijă de nevoile clienţilor chiar dacă în famiile acestora pot apărea tensiuni pe teme legate de produsele gigantului american.
În încercarea de a acoperi cererea de iPad2, compania americană face tot posibilul pentru a-şi satisface clienţii, fiind foarte atentă la motivele pentru care aceştia returnează produsele.
La fel s-a întamplat şi într-un caz în care un client a decis să returneze cel mai recent produs lansat de Apple. Clientul a returnat tableta lipind pe cutia acesteia un post-it în care invoca drept motiv al returnării faptul că "Soţia a spus nu".
"Ţinta Apple în această săptămână a fost rezolvarea tuturor problemelor legate de clienţii care returnează produsele iPad2. Unul dintre iPad-uri a fost returnat cu un bilet pe care scria Soţia a spus nu. Devenit subiect de râsete, motivul a ajuns şi la urechile conducerii. Aceasta a trimis clientului un iPad 2 gratuit, cu un bileţel pe care scria Apple a spus da", se arată într-un comunicat al Apple citat de MacRumors.