Apple, sensibil la nevoile clienţilor: Soţia a zis "nu"? Noi spunem "da"

Autor: Adrian Voicu 22.03.2011

Apple pare să aibă grijă de nevoile clienţilor chiar dacă în famiile acestora pot apărea tensiuni pe teme legate de produsele gigantului american.

În încercarea de a acoperi cererea de iPad2, compania americană face tot posibilul pentru a-şi satisface clienţii, fiind foarte atentă la motivele pentru care aceştia returnează produsele.

La fel s-a întamplat şi într-un caz în care un client a decis să returneze cel mai recent produs lansat de Apple. Clientul a returnat tableta lipind pe cutia acesteia un post-it în care invoca drept motiv al returnării faptul că "Soţia a spus nu".

"Ţinta Apple în această săptămână a fost rezolvarea tuturor problemelor legate de clienţii care returnează produsele iPad2. Unul dintre iPad-uri a fost returnat cu un bilet pe care scria Soţia a spus nu. Devenit subiect de râsete, motivul a ajuns şi la urechile conducerii. Aceasta a trimis clientului un iPad 2 gratuit, cu un bileţel pe care scria Apple a spus da", se arată într-un comunicat al Apple citat de MacRumors.