Unirea Shopping Center, „fieful“ giganţilor H&M şi Inditex
Cei mai mari retaileri europeni de îmbrăcăminte H&M şi
Inditex vor ajunge să opereze până la sfârşitul lunii aprilie nouă
magazine în centrele comerciale Unirea din Bucureşti şi Braşov,
controlate de familia Adamescu.
Pentru a se adapta mai bine condiţiilor din piaţă, în care
dezvoltatorii imobiliari vin cu malluri moderne şi cu chiriaşi
internaţionali, 10% din spaţiile proiectelor Unirea din Bucureşti
şi Braşov, respectiv circa 6.000 de metri pătraţi, au fost sau sunt
în amenajare pentru a face loc unor magazine ale giganţilor H&M
şi Inditex, retaileri care vând în fiecare an haine de peste 10
miliarde de euro fiecare.
De altfel, Inditex a deschis deja în luna martie trei magazine sub
brandurile Bershka, Pull and Bear şi Stradivarius în cadrul
mallului Unirea din Braşov, în timp ce H&M a deschis pe 26
martie un magazin de 2.500 de metri pătraţi în aripa splai a
magazinului Unirea din Bucureşti.
La sfârşitul lunii aprilie, suedezii de la H&M vor deschide un
magazin şi în Unirea Braşov, pe două etaje (parter şi etajul 1) ale
proiectului situat în apropierea gării din oraş.
Pe de altă parte, la sfârşitul lunii aprilie Inditex va deschide al
treilea magazin propriu de la parterul magazinului Unirea din
Bucureşti (după Zara şi Bershka), respectiv o unitate Pull and Bear
pe o suprafaţă de 460 de metri pătraţi din zona centrală a
magazinului.
Imaginea centrului comercial Unirea din centrul Capitalei ar urma
să fie schimbată total până la sfârşitul acestui an, în condiţiile
în care este de aşteptat ca şi pentru zona centrală să fie
realizată o nouă faţadă, asemănătoare celor realizate de către Zara
şi Bershka.
În prezent, în zona centrală mai sunt afişate panouri publicitare,
dar şi veniturile din această sursă au scăzut puternic pe fondul
crizei.
Centrele comerciale Unirea din Bucureşti şi Braşov, operate prin
intermediul firmei Unirea Shopping Center, au generat anul trecut
venituri de 86,5 milioane de lei (20,5 mil. euro), în scădere cu
10%, potrivit datelor furnizate de către reprezentanţii firmei.