Volksbank: Avem circa 2.200 de clienţi nemulţumiţi; problemele de reputaţie vor fi uitate într-un an

Autor: Alexandra Chelu 06.04.2011

Volksbank România a redus numărul clienţilor nemulţumiţi la mai puţin de 3% dintre persoanele care au contractate credite, a declarat Lucian Cojocaru, vicepreşedinte pentru retail al băncii, care consideră că problemele de reputaţie vor fi uitate în proporţie de 95-99% peste un an.

"Eu cred că multe dintre problemele cu OUG 50, care asta ne creează nouă practic probleme de reputaţie, vor fi uitate în proporţie de 95-99% peste un an de zile. Nu o să mai ştie nimeni de ele. O să treacă de la sine. Nimeni nu este veşnic nervos. Te enervezi, îţi trece, ajungi la un nou nivel de comunicare, pe când relaţiile cu clienţii noştrii sunt foarte lungi pe termene de 20-30 de ani", a spus Cojocaru, într-o conferinţă de presă.

Volksbank România are pe segmentul de retail un portofoliu de 155.000 de clienţi activi, iar 75.000 au contractate credite.

Potrivit lui Cojocaru, clienţii băncii nu mai au motivele existente în toamnă pentru a-şi refinanţa creditele, atât din punct de vedere emoţional, cât şi al preţului creditelor.