Gama de smart TV-uri 3D de la Samsung vine la preţuri pornind de la 2.750 de lei

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 08.05.2011

Televizoarele inteligente, care au acces la internet şi pe care utilizatorii pot instala diferite aplicaţii, vor reprezenta până la sfârşitul acestui an, în România, aproximativ 60% din totalul televizoarelor cu tehnologie LED vândute de Samsung, a declarat pentru ZF Raul Filip, şeful diviziei Consumer Electronics al companiei. Samsung a lansat pe piaţa locală noua serie de produse Smart TV, care au preţuri între 2.750 de lei şi 14.990 de lei, în funcţie de mărimea ecranului şi performanţe.

Televizoarele lansate de Samsung, compatibile cu tehnologia 3D, le permit utilizatorilor să instaleze pe televizor, după ce acesta este conectat la net, diferite aplicaţii proiectate special pentru televizor. Spre exemplu, un utilizator poate urmări emisiunile de pe un post TV, dar pe o coloană situată pe ecran poate urmări actualizările postate de prieteni pe reţelele sociale Facebook şi Twitter.

Smart TV-urile Samsung pot fi controlate de la distanţă cu smartphone-urile companiei, în locul unei telecomenzi. Samsung estimează că piaţa TV va creşte şi în acest an cu cel puţin 20% din punct de vedere valoric şi cu 25-30% din punct de vedere al numărului de unităţi. Anul trecut românii au cumpărat 490.000 de televizoare fără tub catodic, în valoare de 200 mil. euro, potrivit Samsung.