Apple a preluat de la Google titlul de cel mai valoros brand din lume

Autor: Traian Terzianm 09.05.2011

Apple s-a propulsat în topul celor mai importante 100 de branduri din lume, după ce valoarea companiei a crescut cu 84% la 153 mld. dolari, potrivit unui studiu făcut de compania de cercetare Millward Brown, citată de The Guardian.

Producătorul iPhone şi iPad a reuşit să detroneze Google, liderul clasamentului în ultimii 4 ani, datorită succesului înregistrat în producţia de gadget-uri pentru mediul corporatist.

Primele două poziţii din clasament sunt deţinute de Apple şi Google. Cele mai valoroase 10 companii activează în domeniile de tehnologie sau telecom, printre numele notabile numărându-se IBM, pe locul trei, Microsoft pe poziţia a cincea şi AT&T pe locul şapte sau China Mobile, pe locul nouă.

McDonald's a avansat pe locul patru, Marlboro şi Coca-cola fiind pe poziţiile şase şi opt iar General Electric pe locul zece.

Facebook, cea mai mare reţea de socializare, a reuşit să avanseze pe poziţia 35, cu o valoare a brandului de 19,1 miliarde de dolari.

Valoarea totală a primelor 100 cele mai valoroase branduri din lume a crescut cu 17%, la 2.400 miliarde de dolari.