300 de angajări la un call center în Sibiu

Autor: Razvan Craciun 22.05.2011

Furnizorul de servicii externalizate de tip call center Computer Generated Solutions (CGS) va extinde activitatea din România prin deschiderea unui centru în Sibiu în iunie, unde are deja birou, care va avea 300 de angajaţi.

Compania americană mai este prezent în România cu birouri şi centre şi în Bucureşti şi în Bra­şov. "Creşterea înregistrată în regiune validează strategia noas­tră de a avea în România un centru european de dezvoltare", a declarat, în comunicat, directorul executiv al companiei Phil Friedman.

Centrul din Sibiu va asigura, la deschidere, 300 de noi locuri de muncă, putând ajunge la 650, şi va asigura servicii de customer care, suport tehnic, help desk pentru companii, precum şi alt tip de servicii externalizate.

"CGS a înregistrat o creştere rapidă pe piaţa europeană şi consideră că centrul din Sibiu va fi un hub strategic de extindere în regiune", se mai arată în comunicat.

Compania are sediul central în New York şi va ajunge la 4.500 de angajaţi la sfârşitul acestui an în cele 20 centre din America de Nord, Asia şi Europa.

Principalii competitori pe segmentul serviciilor externalizate din România se numără Linea Directa Communication, XL World, Genpact, Competence Call Center şi Tech Team Akela.