UPC relansează oferta de net şi voce pentru IMM-uri

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 22.06.2011

UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a lansat o ofertă clienţiilor întreprinderi mici şi mijlocii (IMM) care combină servicii de internet şi abonamente de telefonie cu minute incluse în reţele fixe şi mobile, la preţuri ce pornesc de la 11 euro (fără TVA).

Noile Pachete Office de la UPC Business oferă acces la Internet Business Fiber Power, cu viteze de până la 120 Mbps, alături de servicii de telefonie cu până la 1.000 de minute incluse în abonamente, către orice destinaţie fixă sau mobilă din România, precum şi către destinaţii internaţionale (reţele fixe din ţările membre UE, reţele fixe şi mobile din SUA şi Canada).

Spre exemplu abonamentul cu un tarif lunar de 25 de euro include printre altele acces la net cu viteza de download de 25 Mbps, 300 de minute de apeluri către orice reţea fixă sau mobilă din România şi unele reţele internaţionale.

"Observăm tendinţa de a acorda o atenţie mult mai mare costurilor implicate de comunicaţii şi un interes crescut pentru pachete, faţă de servicii separate, pentru că de obicei pachetele aduc discount-uri", a declarat Cristina Costăchescu, director de marketing al diviziei UPC Business. UPC România, divizie a companiei americane Liberty Global, a avut anul trecut venituri de 120,9 mil. euro.