Acţionarul Otter Distribution lansează o nouă reţea de pantofi

Autor: Cristina Roşca 25.06.2011

Filip Schwartz (40 de ani), acţionarul majoritar al retailerului de pantofi Otter Distribution, va investi 1 milion de euro până la finalul anului viitor într-o nouă reţea de zece magazine de pantofi, potrivit calculelor ZF.

Omul de afaceri de cetăţenie română, care controlează pe piaţa locală magazinele Otter şi Geox, vrea astfel să atace un nou segment de piaţă. Noile magazine, ce se vor numi Promenade, se vor adresa persoanelor între 30 şi 50 de ani, care merg şi îşi fac cumpărăturile în hipermarketuri. Noile unităţi vor fi deschise în centre şi galerii comerciale cu hipermarket, pentru că "targetul nostru nu este neapărat românul care merge la mall".

Pantofii din aceste magazine vor avea preţuri între 49 de euro (208 lei) şi 79 de euro (335 de lei), mai mici decât cele din magazinele Otter care variază între 49 şi 149 de euro (634 de lei).

Bugetul anual de achiziţii de pantofi al unui român este de circa 38 de euro (160 de lei), potrivit calculelor ZF care au la bază datele agenţiei de cercetare de piaţă Euromonitor.