McCann Erickson a adus acasă cele nouă premii câştigate la Cannes

Autor: Cristina Roşca 28.06.2011

Grupul de comunicare McCann Erickson, unul dintre cele mai mari de pe piaţa locală de profil, cu afaceri de circa 64 mil. euro în 2009, a venit acasă de la Cannes cu nouă premii, dintre care două grand prix-uri Lion şi un Titanium Lion, pentru campania "American Rom", realizată pentru Kandia Dulce.

McCann Erickson a mai câştigat şi trei trofee de aur, unul de argint şi două de bronz la festivalul de publicitate Cannes Lion International Festival of Creativity, cel mai important festival pentru creativitate în comunicare.

"Sper că publicitatea românească nu va mai fi la fel de acum înainte. Sper că va fi mai bună şi mai competitivă - sigur e că va fi văzută altfel în competiţiile internaţionale. Premiile de la Cannes sunt rezultatul deciziei pe care am luat-o acum câţiva ani de a ne poziţiona ca agenţie regională. Am hotărât atunci să ne raportăm la standardele internaţionale şi asta ne-a ajutat să facem campanii ieşite din comun pentru clienţii noştri", spune Adrian Boţan, Creative Partner McCann Erickson.

Anul acesta a fost pentru prima dată când o agenţie românească a adus acasă un Grand Prix, dar şi un Titanium Lion, care se acordă pentru cele mai avangardiste campanii la nivel mondial. McCann Erickson, grupul condus de Bogdan Enoiu, include agenţiile McCann Erickson, MRM Worldwide, McCann PR, Momentum, Universal McCann.