Dedeman a dublat reţeaua în criză prin investiţii de 150 mil. €

Autor: Cristi Moga 01.07.2011

Fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl din Bacău (43 şi 45 de ani), acţionarii retailerului cu articole de bricolaj şi materiale de construcţii Dedeman, au investit 150 mil. euro în ultimii doi ani şi jumătate în extinderea reţelei de magazine, care a ajuns de la 12 la 24 de unităţi şi continuă să crească.

Dedeman deschide astăzi cel de-al 24-lea magazin, o investiţie de 12,5 mil. euro în Baia Mare, iar până la sfârşitul anului mai sunt programate alte două unităţi, prima urmând a fi inaugurată în Alba Iulia, în perioada octombrie-noiembrie, pe un teren cumpărat de la Albalact.

Alături de investiţiile germanilor de la Lidl în achiziţia, extinderea şi rebranduirea reţelei de supermarketuri Plus, programul de expansiune al Dedeman este cel mai agresiv din perioada crizei din întreaga piaţă de retail şi ar putea duce compania la afaceri de 400 mil. euro în acest an, faţă de 360 mil. euro în 2009.

"În ceea ce priveşte evoluţia vânzărilor putem spune că suntem în grafic, conform planurilor şi bugetelor stabilite", a declarat pentru ZF Dragoş Pavăl, cel care şi-a fixat o creştere de 10% a încasărilor în acest an.