În aşteptarea verii, Rio-Bucovina a vândut cu 40% mai multă apă

Autor: Ioana David 06.07.2011
Rio-Bucovina, unul dintre principalii jucători pe piaţa apelor minerale, a înregistrat în primul semestru al acestui an o creştere de 40% a cifrei de afaceri, comparativ cu perioada similară din 2010. La nivelul întregului an, compania şi-a bugetat un plus de 29% până la nivelul de 110 mil. lei (26,2 mil. euro).

"Deşi vorbim de o perioadă de criză, în ultimii doi ani Rio-Bucovina a avut o evoluţie ascendentă în ceea ce priveşte cifra de afaceri", a spus Camelia Hoinărescu, director de marketing al Rio-Bucovina.


În portofoliul companiei se află branduri proprii precum Bucovina(apă minerală naturală plată şi carbogazificată), La Vitta(apă de masă), Malibu (produse alimentare), Rio, La Vitta, Malibu, Bon Ton (băuturi răcoritoare), Golden Horse (băutură energizantă, dar este şi distribuitor pentru mărcile Zara (paste fainoase) şi Becker's Bester(suc natural de fructe).