Ursus Breweries: Românii ies mai rar la restaurant
Grant McKenzie, VP Marketing al Ursus Breweries, cel mai mare jucător pe piaţa locală a berii, spune că încrederea consumatorilor români este încă scăzută având în vedere situaţia economică actuală.
"Efectele (încrederii scăzute - n.red.) sunt vizibile în volumele de bere din două domenii, vânzările din HoReCa (hoteluri, restaurante - n.red.) afectate de faptul că românii ies mai rar la restaurante, terase, etc şi a volumelor din magazine, unde românii continuă să cumpere bere, dar în cantităţi mai mici", a spus McKenzie.
Declaraţiile reprezentantului companiei vin în condiţiile în care Ursus Breweries a înregistrat în perioada aprilie - iunie 2011 o scădere de 3% a vânzărilor în volum comparativ cu intervalul similar din 2010, potrivit informaţiilor dintr-un raport al SABMiller, grup din care face parte.
Cu aceste rezultate, care corespund primului trimestru al anului fiscal, Ursus nu reuşeşte să scape de scăderi, în condiţiile în care în anul financiar aprilie 2010 - martie 2011 producătorul a raportat un declin de 8% al volumelor vândute. Ursus este primul berar care publică rezultate aferente acestei perioade.