eMag vinde şi bormaşini şi coase electrice

Autor: Adrian Seceleanu 04.08.2011

eMag, cel mai mare retailer online IT&C local, cu afaceri de 102 mil. euro în 2010, a introdus miercuri în oferta sa de produse şi articole de bricolaj, cum sunt bormaşinile, coasele electrice sau rindelele.

Produsele listate în acest moment în oferta de bricolaj a eMag sunt exclusiv marca Black & Decker, însă în perioada următoare retailerul va lista echipamente de la mai mulţi furnizori, spune Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare al companiei.

"Planul eMag este să atace orice segment din retail", a spus Apostolescu despre intrarea eMag pe un nou segment de produse. El a spus că rezultatele iniţiale ale lansării categoriei sunt peste aşteptări: "Avem 100 de comenzi pentru produse din categoria bricolaj în câteva ore". Compania urmează să extindă oferta de bricolaj cu produse de la alţi furnizori, a spus Apostolescu.

În altă ordine de idei, eMag a anunţat miercuri că a vândut în câteva ore 1.000 de laptopuri marca Hewlett-Packard care au fost vândute la preţuri reduse cu 30% în cadrul unei campanii desfăşurate de magazinul online împreună cu reprezentanţa locală a companiei americane.

"În câteva ore am vândut tot atâtea laptopuri HP din acest segment de performanţă şi preţ cât în cea mai bună săptămână din perioada Crăciunului sau cât într-o lună din extrasezon. Ca urmare a acestei campanii, estimăm că în

luna august cota de piaţă deţinută de eMAG pe categoria laptopurilor va creşte la peste 30%", a declarat Radu Apostolescu.

Campania, susţinută de HP pentru clienţii eMAG, a fost lansată pe 2 august şi a oferit o reducere de 30% pentru 7 modele de notebookuri, disponibile într-un stoc de 1.000 de unităţi. "Dacă în mod normal acest stoc de laptopuri ar fi fost epuizat în aproximativ o lună, potrivit estimărilor bazate pe vânzările de laptopuri din perioada de vară, acum reacţia clienţilor a generat peste 1.000 de comenzi în ziua de marţi, când a fost lansată campania, până la ora 14", au spus oficialii retailerului.

HP a fost unul dintre cei mai agresivi jucători de pe piaţa locală de computere din acest an, compania desfăşurând campanii asemănătoare de reduceri agresive ale preţurilor şi cu alţi jucători de pe piaţă (spre exemplu Altex).