Albalact şi-a majorat vânzările cu 33% în primul semestru

Autor: Adrian Ionut Cojocar 05.08.2011

Afacerile Albalact Alba Iulia (ALBZ), al treilea cel mai mare produ­cător local de lactate, s-au majorat în pri­mul semestru cu 32,6% faţă de perioada similară a anului precedent şi au ajuns la 165,9 mil. lei (23,5 mil. euro). Ritmul de creştere al vânzărilor Albalact a fost asemănător în primele trei luni, respectiv de 30%.

Profitul nel al companiei s-a redus în aceeaşi perioadă cu 6%, la 2,26 mil. lei, în contextul eforturilor de majorare a cotei de piaţă, potrivit conducerii societăţii.

"Nu putem spune că piaţa a cunoscut o îmbunătăţire importantă în ceea ce priveşte consumul şi puterea de cum­părare, criza se menţine, dar com­pa­nia noastră şi-a urmat planurile pen­tru creşterea businessului. Dacă puterea de cumpărare continuă să scadă, ne vom gândi să ajustăm creşterea, ca să men­ţinem profitabilitatea", a declarat Raul Ciurtin, directorul general şi principalul acţionar al Albalact Alba Iulia.

Compania a anunţat că anul acesta va finaliza investiţiile în fabrica din Oiejdea pentru extinderea capacităţii de producţie, precum şi pe cea a fabricii Rarăul din Câmpulung Moldovenesc.

Titlurile Albalact stagnau pe par­cursul şedinţei de ieri la un preţ de 0,2185 lei/unitate, nivel la care capitalizarea companiei este de 34 mil. euro.